Nietypowa reklama, która zapadnie w pamięć
W dzisiejszym świecie reklamy stały się nieodłącznym elementem życia każdego z nas. Dlatego niełatwo jest sprawić by odbiorca zainteresował się choć przez chwilę reklamowanym logo. Obok klasycznego marketingu, takiego jak bilbordy, reklamy na przystankach czy w telewizji, przejdzie obojętnie.
Warto zainwestować w inny rodzaj reklamy, taki który zapadnie w pamięć i wyróżnia się na tle innych. Dobrym pomysłem są napoje promocyjne, albo napoje reklamowe. Na puszcze lub butelce zamiast klasycznego logo napoju, umieszczamy logo reklamowanej firmy, warto też wystylizować go tak, aby wyglądało podobnie jak znane loga napojów. Nie mówimy tutaj o plagiacie, a jedynie inspiracji. Wówczas odbiorca zacznie się przyglądać, zastanawiać oraz istnieje duża szansa, że zapamięta.
Napoje z logo warto rozdawać za darmo w dużych miastach, w popularnych miejscach takich jak przystanki autobusowe, dworce kolejowe, lotniska, centra handlowe. O takich akcjach należy wspomnieć w mediach społecznościowych, wskazać miejsce w którym napoje będą rozdawane, co przyciągnie większą liczbę osób. Innowacyjna reklama powinna działać długofalowo, rozdawanie to nie wszystko, warto umieścić na napoju podstawowe informacje, nie możemy bowiem zakładać, że odbiorca zna już reklamowaną firmę, ale dzięki krótkiej notatce uda mu się poznać, niekoniecznie skorzystać, ale zapamiętać i być może przekaże informację dalej, do swojej rodziny, znajomych i przyjaciół.
Warto organizować taką reklamę w ładną pogodę, wtedy zdecydowanie więcej osób pojawia się na ulicach i z większą chęcią sięgną po napój. Nie należy przy tym być zbyt nachalnym, jeżeli pieszy nie będzie chciał wziąć napoju, nie należy go zmuszać, lepiej skupić się na pozytywnym odbierze niż na wymuszaniu.