Cukierki z logo – czy to dobry pomysł?
Założenie biznesu w dzisiejszych czasach nie jest niczym trudnym. Wszyscy w ciągu dosłownie kilku dni możemy stać się właścicielami nowej firmy, która pozwoli nam zająć się jeszcze lepiej własnymi finansami i sukcesywnie je powiększać. Mając już taki biznes, pamiętajmy jednak o jego regularnym promowaniu. Wykorzystajmy do tego celu cukierki krówki bądź zupełnie inne słodycze marketingowe. Na pewno myśleliśmy już o tym, w jaki sposób moglibyśmy rozreklamować swoją nową firmę. Przejrzeliśmy oferty produktów wielu agencji marketingowych, ale te standardowe gadżety ukrywające się pod postacią zwykłych długopisów czy notesów w żadnym wypadku nas nie zainteresowały. Zwróćmy więc uwagę na same słodycze. Tych mamy do wyboru całe mnóstwo! Jeżeli zależy nam na ograniczeniu swoich wydatków, możemy sięgnąć po te najtańsze słodkie przysmaki, czyli np. lizaki, gumy do żucia bądź drażetki. Mając więcej pieniędzy do rozdysponowania, wybierzmy dla swojej firmy lepiej prezentujące się czekolady, bombonierki czy średniej wielkości wafelki. Niektóre firmy tworzą też na zamówienie kawy czy herbaty z logiem poszczególnych działalności. Musimy więc tylko przyjrzeć się tym wszystkim produktom i samodzielnie ustalić, które z nich najlepiej zadbają o wizerunek naszej własnej działalności. Jeżeli natomiast nie mamy żadnego doświadczenia ze słodyczami reklamowymi i obawiamy się, że w żaden sposób nie przyczynią się one do popularyzacji naszego biznesu, zainwestujmy w coś klasycznego i sprawdzonego, czyli zwykłe cukierki z logo. Od lat są one stosowane przez największe firmy.