Jak słodyczami przykuć uwagę klienta?
Na pozór brzmi to nielogicznie. Wydaje się, że działania reklamowe, zorientowane na pozyskanie klientów i folgowanie apetytowi na cukierki, nie mają ze sobą nic wspólnego. A jednak! Zobacz, jak cukierki reklamowe mogą przywiązać do Ciebie odbiorców Twoich produktów.
Jeśli oferujesz na sprzedaż maszyny drukarskie albo budujesz mieszkania pod klucz, sprawa kuszenia Twoich klientów za pomocą cukierków z logo może wydać Ci się niewarta zachodu. Uznasz pewnie, że klienci skupiają się na kosztownej inwestycji i nie w głowie im takie drobiazgi, jak łasowanie słodkości. To błąd! Powodzenie w reklamie zależy także od tego, z czym się kojarzy Twoja firma.
Cukierki reklamowe – jak to działa?
Spontaniczne decyzje zakupowe, czy inwestycyjne, u większości osób sterowane są emocjami. Te zaś z kolei pojawiają się pod wpływem wspomnień, skojarzeń i nastrojów. Jeśli Twój klient pamięta, że w dzieciństwie zajadał się cukierkami u cioci, której dom był dla niego ulubionym miejscem do eksploracji, to smak słodyczy skojarzy mu się bardzo pozytywnie. Poczęstowany cukierkiem z logo powiąże te beztroskie sceny z dzieciństwa z Twoim produktem, przenosząc przyjemne uczucia na to, co mu oferujesz. I decyzja o zakupie gotowa!
Cukierki z logo – co na to klienci?
Mnogość reklam słodyczy w telewizji powoduje, że wszyscy bez problemu rozpoznajemy opakowania popularnych cukierków. Dla ściągnięcia i przykucia uwagi potrzebna jest nowość! Twój potencjalny klient na pewno zwróci uwagę na miseczkę cukierków w nietypowych papierkach. Nawet jeśli nie skusi się i nie spróbuje, z pewnością z zainteresowaniem spojrzy, co takiego przedstawia rysunek.
Gdy będzie to Twoje logo, najlepiej opatrzone poniżej adresem internetowym, w pamięci klienta zasiane zostanie ziarno. Teraz staje się jasne, że cukierki z logo to nie tylko miły drobiazg, ale też całkiem sprytne narzędzie. Wystarczy z niego skorzystać, aby przekonać się ostatecznie, ile dobrego mogą zdziałać cukierki reklamowe.